Hälso- och sjukvårdscenter

Hälso- och sjukvårdscenter

Det internationella hälsonätverket

Startsida  /   Manlig hälsa  /  För tidig utlösning hos vuxna

För tidig utlösning hos vuxna

Artikel av Hälso- och Sjukvårdscentret

För tidig utlösning hos vuxna Fenomenet med för tidig utlösning hos vuxna har ingen konkret definition. Det kunde hänskjutas till för tidig utlösning som började efter 40 eller dysfunktion som fanns genom hela livet.

Har du räkna hur ofta du ville att du skulle ha mer uthållighet? Och du är inte ensam. De nationella sociala liv Survey (NSLS) säger att i själva verket 30% av vuxna män lider av för tidig utlösning. Goda nyheten är att det inte är en sjukdom. Det är bara en sexuellt tillstånd.

Även om för tidig utlösning i vuxna män inte påverkar den allmänna hälsan, påverkar det fortfarande dåligt tillståndet för personen eftersom han inte kunna få tillfredsställelse från sin relation. Det påverkar det privata livet av en person. Du kan sluta oroa nu eftersom det är ett sätt att hjälpa dig.

Behandla för tidig utlösning

Hur att behandla för tidig utlösning hos vuxna? Du kan försöka tänka på något annat i stället för sex, som kan arbeta men det enda det gör är din orgasm intensitet minskar. Kanske du tänkte på receptbelagda läkemedel men det är både dyrt och ofta har biverkningar om du är äldre än 40. Ärligt talat, är båda helt onödiga. Däremot kan jag ge dig några enkla råd som kan hjälpa dig att njuta av sex längre.

Du bör prova och behärska sättet du "start- och slutdatum", som hjälper dig att undvika för tidig utlösning. Du bör kunna förstå när du är redo att komma och försöka skjuta upp den. Det enklaste sättet att praktiken är att onanera, och när du är skicklig nog, du kan prova det med din partner. Du bör kunna känna igen det exakta ögonblicket innan en orgasm. Det är normalt åtföljas av en stickande känsla. När du känner det bör någon stimulans stoppas. När känslighet minskar, bör stimulans fortsättas. Lägg märke till hur länge du kan göra det och sedan tillåter dig själv att avsluta.

Det är inte så lätt som det kan verka. Din erektion kan få svagare; Det är inget ovanligt i den. Gå på och dina organ kommer att få fastare. Använd dessa pauser under samlag för kärlek och kyssar.

Övningar för Penis hälsa

Övningar för penis hälsa är en mer utmärkt metod för att fördröja utlösningen. Denna teknik bidrar till att stärka din bäckenbotten muskler, även känd som PC musklerna. Om du vill upptäcka dem, avsluta urinering midstream för att förstå bäckenbottenmuskulatur musklerna. Utföra övningar för penis hälsa 10 gånger varje gång och göra dem igen så länge du kan. Med tiden kommer du att kunna göra det längre. Försöka göra sådana satser 3 gånger per dag. Resultatet kommer att märkas i en månad. Vad ska du göra under samlag? När du är på väg att ejakulera, försöka pressa dessa muskler precis som du behärskar de start-och-stop motion.

En naturlig hälsotillskott kan också vara en mycket hjälp, förutsatt att den är köpt på en pålitlig leverantör. Ekologiska kosttillskott som handskas med tidig utlösning försäkra en längre, starkare, hårdare erektion. Förutom att öka uthållighet ökar också kraften i din orgasm. Nu Säg att du inte vill det! Och det fungerar så bra som det låter på noggrant utvalda kombinationen av växtbaserade sexuell smakförstärkare och utan biverkningar oroa.

Du kanske undrar vad dessa tre metoder är bättre. Alla av dem är faktiskt bra, men bäst är deras kombination. Flera studier visar att cirka 95% av alla fall av för tidig utlösning hos vuxna kan behandlas med hjälp av denna kombination bara.

Ta reda på hur att behandla för tidig utlösning 


comments powered by Disqus